Als bedrijf kun je niet eindeloos contact opnemen met klanten. Klanten sturen vaak berichten of bellen vaak omdat ze iets nodig hebben wat alleen via bellen geregeld kan worden. Hoewel je als bedrijf op andere projecten probeert te focussen, kan dit erg lastig worden als je dagelijks vaak gebeld of geappt wordt. Wil jij dit nou voorkomen? Dan kun je zoeken naar een manier zodat jij het bellen en appen los kan laten. Wil jij dit hebben? Lees dan vooral even verder!
Live chat service, dat is handig!
Als bedrijf is het een aanrader om de live chat service te gebruiken. Dit is namelijk een bedrijf dat jou kan helpen bij het beantwoorden van vragen van klanten. Voor grote bedrijven is dit een must have en daarom is het ook zeker een aanrader voor jou. Als je nog niet zeker bent of de live chat service handig is voor jou, heb je de mogelijkheid om een proefabonnement af te sluiten. Door het afsluiten van een proefabonnement, kun je bekijken of dit nou echt iets voor jou is. Zodra je het proefabonnement hebt gehad, kun je ervoor kiezen om een abonnement af te sluiten. Hiervoor dien je wel contact op te nemen met het bedrijf om een offerte te laten maken. Zo kun je snel kijken of deze kosten binnen het budget vallen.
Laat de telefoon op een professionele wijze beantwoorden
Wil jij als bedrijf de telefoon laten beantwoorden op een professionele wijze? Dan is het een aanrader om te kijken voor de telefoonaanname service. Dit betekent dat jij je gesprekken uitbesteedt aan een ander bedrijf. Voor jou kan dit een verstandige keuze zijn om te maken. Dit komt omdat je niet eindeloos kunt blijven bellen met klanten, waardoor efficiënter werken moeilijker kan gaan.
Hoeveel kost telefoonaanname service?
Een telefoonaanname service kost niet veel per maand. Toch zit er wel een adder onder het gras. Voor het abonnement betaal je namelijk gemiddeld € 10. Houd er wel rekening mee dat je per afgerond telefoongesprek betaalt. Voor een afgerond telefoongesprek betaal je ongeveer € 1,75. Dit is natuurlijk best wel veel als je veel gebeld wordt. Toch blijft het een aanrader omdat het efficiënter werken binnen het bedrijf zeer belangrijk is! Moet het gesprek doorverbonden worden naar jouw bedrijf? Dan betaal je hier € 0,95 voor.